.
Saytın loqosu
Muselmanlarin birlesdiyi sayt » Müt'ə barədə.
 (Votes #: 13)
---13-09-2010, 23:00
Müt'ə barədə.

Müt'ə barədə bəhs.
Hörmətli bir şiə alimi Mədinədə olarkən mütə haqqında suallarla tez-tez qarşılaşıb. Belə bir sual oldu: ?İslam icazə verə bilərmi ki, bir kişi bir qadınla qısa müddətdə evlənib, sonra onu buraxıb getsin? Dedim: ?İslam icazə veribmi ki, bir kişi bir qadını iki gündən sonra boşayacağını nəzərdə tutub, onunla daimi nikaha girə?? Bir az düşünüb, dedi ki, bu iş düzgündür və şəri cəhətdən eybi yoxdur. Dedim: ?Belə bir niyyətlə həyata keçən daimi nikahla müvəqqəti nikah (mütə, siğə) arasında nə fərq var? Daimi nikahın mütədən fərqi o olur ki, bu nikahda ayrılmaq üçün daha çox şərtlər qoyulur.? Müsahibim sual verdi: ?Bəs mütədən uşaq doğulsa necə?? Dedim: ?Mütədən doğulan uşaqla daimi nikahdan doğulan uşaq arasında heç bir fərq yoxdur, ata uşağın bütün ehtiyaclarını təmin etməli, onu məskən, libas, qida ilə təmin etməlidir. Bundan əlavə, mütədə qadının uşağa qalmamağı şərt qoyula bilər.?
Dedi: ?Sən öz bacının mütə ilə ərə getməsinə razı olarsanmı?? Dedim: ?Bacının ixtiyarı qardaşında yox, onun özündədir. Heç bir qardaş öz bacısını ana olmaq hüququndan məhrum edə bilməz. O ki qaldı mənim istəyimə, istənilən müvəqqəti iş insanı narahat edir. Heç kim icarə evdə yaşamaqdan, icarə dükan götürməkdən xoşhal olmur. Amma çətin şərait insanı belə işlərə məcbur edir. (Sonra yaxınlığımızda durmuş qoca, belibükük kişini göstərib əlavə etdim) Sən öz bacının bu qocaya daimi ərə getməsinə razı olarsanmı:? Müsahibim qocaya baxıb dedi: ?Yox, nə mən, nə bacım, nə də qohum-əqrəba belə bir izdivaca razı olmaz.? Dedim: ?Görürsənmi, siz belə bir işə razı olmadığınız halda, həmin iş halaldır. Mənim də narazılığım mütənin halallığına təsir göstərə bilməz. Şiələrin mövqeyi belədir ki, günahın qarşısını almaq məqsədi ilə zəruri hallarda mütə etmək olar. Çıxılmaz vəziyyətə düşən kişi və qadın müvəqqəti izdivac edərsə, bu işin şərən eybi yoxdur.?
Müsahibim təşəkkür edib, bu məsələ barədə düşünəcəyini vəd etdi...



Aktiv Etdi: Seyx_Tusi - . , .
, .
, . . , , .
.

, . , , , .
- , , .

, . . , .

, - , , , .

teqlər
Oxşar məqalələr.
inmy
>Şərhlər #1 YazdıNevvab (14 September 2010 00:53)
Şəkil

Members
Şərhlər: 268
Nəşrlər: 0
Bismillahir rahmanir rahim.....sige barede tez tez suallarla rastlashiriq esasen de behs terzinde....isterdim icazenizle bir Tanishimla olan sohbetimi qey edem..
Tanishim: Sige halaldirmi
Nevvab: Beli...Halaldir....
Tanishim: Rewad,sen oz bacini sige etmesine razi olarsanmi?
Nevvab: Bes sen razi olarsan mi anan otelde ayyaqyolu temizleyen xidmet4i iwlesin??
Tanishim: (bir az qezeble) Xeyr...razi olmaram anam xadime iwlesin..
Nevvab: Nie? Meyer xadime4ilik haram iwdir?
Tanishim:.....
Beli o sus du anladi ki men sohbeti Sige nin halal olmaqina getirirem....4un bizim isteklerimiz halal ve haram mueyyen etmir bunu mueyyen eden Werietdir.....[/b]

Yeri gelmishken...HESENZADE, xanim siz tez tez...uwaqlar evine gedirsiniz....meyer istemerdinizmi gelecekde o gozel uwaqlardan birin ozunuze ovladliqliqa goturmeye??....Amma onda bir duwunun misal u4un sizin 2 ovladiniz var bir oglan bir qiz.....amma savab u4un isteyirsiz bir ovladda goturesiz uwaq evinden.....eger oglan gotursez (qiziniza) yox qiz gotursez( oglunuza) namehrem olacaq??...indi ne edek bu savab iw elden getsin??....bu zaman 4ox sade Aile temelin mohkem eden....dinin halal olan meselesi komeye gelir....beli duz anladiniz Sige etmek.gerekli olur ovladliqa goturduyunuz (misal u4un qiz olsa) oz oglunuza(hele ki4ik yawlarindan) sige edirsiz....ve onda onlar bir birine mehrem olub baci qardash kimi bir evde yashaya bililler....ta o vaxta geder ki qizi daimi eqde verene kimi....bezen arashdirma ve tehliller neticesinde Imamlarin Ve Quranin ve bir sozle Allahin hokmlerin tam qelbimizle anlaya bilerik...


--------------------------
Allah yolunda oldurulenleri hec de olu zenn etme! Esl heqiqetde onlar diridirler. Onlara Rebbi yaninda ruzi eta olunur.(Ali Imran:169)
 
/divclear
>Şərhlər #2 Yazdıeleviyye (14 September 2010 02:04)
Şəkil

Members
Şərhlər: 80
Nəşrlər: 15
HESENZADE


QARDASIM XADIME ISLEMEYE GORE UTANMARAM AMA SIYGE OLUB DILLERE DUSMEKDENSE GEDIB OZUMU ASIB OLDUREREM TOVBE TOVBE ESTEGFRULLAH


tam raziyam!!! bu bizimcin tehqirdi!!!! angry
 
/divclear
>Şərhlər #3 Yazdı313_Esger (14 September 2010 02:04)
Şəkil

Members
Şərhlər: 59
Nəşrlər: 0
AY MILLET QIRMIYIN BIR BIRINIZI...:))))
 
/divclear
>Şərhlər #4 YazdıSHEHADET (14 September 2010 02:28)
Şəkil

Members
Şərhlər: 26
Nəşrlər: 0
muteni halal bilmeyen yoxsa ozunu Allahdan qeyretli sanirsan . nazubillah. eger haramdi bes onda adem peygenberin ovladlari necur oldu, yoxsa Allahin qudreti yox idi ki ademin ovladlarina bawqa ademi yaratdigi kimi yaradib izdivac yolu qoysun .?? her keski danir onda nisa 24 du danir ayeni danan melum kimlerdi. tewekurler
 
/divclear
>Şərhlər #5 YazdıNevvab (14 September 2010 02:29)
Şəkil

Members
Şərhlər: 268
Nəşrlər: 0
Bismillahir rahmanir rahim.....He goren Imam Zaman Aga(e,f) geldikde ne edersiniz....goyun sohbetimiz galsin o vaxta inwaAllah amma en azindan Subh Namazindan Sonra bir ay Ehd duasin oxuyun ki sizin zamenenizde olmasada sonra Imamin Zuhuru dovru qayidasiniz heyata onda orda sohbet ederik...Ele Azeri qadinin olum hokmu barede...sonra ...Mute....sonra....4oxarvaliliq...gina musiqi....ve umumen ziddi weriet sohbetlerinden o zaman danishariq....indi ise men acizem....4un ki dini yalniz elmle deyil....hem de qelbnen anlamaq lazimdi....InwaAllah Allah sizede nesib eder....ve birde HESENZADE,
dillere duwmekdense
siz haqqlisiz dillere dushmekdense....he qurbeten camaat.....problemde bundadir,,,,,axi ixlas olmalidir qurbeten illallah....yas meresimiler gelin banan kivi...reqqaseler de cagiraq insanlara xow gelecek onsuzda qurbeten camaat....yada toylarimiz i4ki ve sherab la dolduraq cammaata lezzet eleyecek yenede qurbeten camaat....ne bade dini toy eleyesen haaa sonra camaatin dillerine dushersen ki ay nebilim vahabi olub ve ya fanatdir.....ele ne yaxshi si siz deyen di esas odu ki camaatin diline dushmeyesen....


--------------------------
Allah yolunda oldurulenleri hec de olu zenn etme! Esl heqiqetde onlar diridirler. Onlara Rebbi yaninda ruzi eta olunur.(Ali Imran:169)
 
/divclear
>Şərhlər #6 YazdıSHEHADET (14 September 2010 02:30)
Şəkil

Members
Şərhlər: 26
Nəşrlər: 0
Allah neyi yaratdi ay insan ki onun isdifadesini vermedi sene?

mute haram,disa onda adem peygenberin ovladlari necur oldu. beyem Allahin quderti yox idiki nazubillah ademin ovladlarina tay olarag izdivac cun bawqa insan yaratsin? nisa 24 danan aurani kerimi danar , quranidanan meul meseledi kimlerdi))
 
/divclear
>Şərhlər #7 YazdıNevvab (14 September 2010 02:34)
Şəkil

Members
Şərhlər: 268
Nəşrlər: 0
eleviyye,
You must register before you can view this text.

He bir hedis isteyirem deyem Imam Sadiq(e):"Sige edin ve Peygemberinizin dinin yashadin"......duzdu men ozum sige etmesemde en azindan Imamin sozune qarwi 4ixmiram....eleviyye,eger hesab edirsinizse ki Peygember(s.a.s) ve ya Imamlar(e) sige barede dediyi sozlerle sizi tehqir edib...onda bir dushunun Imam kimise tehqir eder?....ve ya eger bir shexs imamin sozun tehqir qebul etse bunun arxasinda ne durur?.....


Bismillahir rahmanir rehim.....birde ay menim ezizlerim....Bob Old Qurani Zahirin yandirdi....gelin biz Quranin batilin oz alemimizde yandirmayaq....yani onun hokumlerine qarwi 4ixmayaq...bu birinci novbede ozume aiddir....4un ki men 4ox gunahkar bendeyem ve Quran ayelerinin hokumune qarshi qedirem gunahlarimlara.....Allah meni hidayet elesin inwaAllah....ve umumen bizlere Qurani anlamaqa ve ona riaet etmeye komek etsin....


--------------------------
Allah yolunda oldurulenleri hec de olu zenn etme! Esl heqiqetde onlar diridirler. Onlara Rebbi yaninda ruzi eta olunur.(Ali Imran:169)
 
/divclear
>Şərhlər #8 YazdıAbbasiSumeyya (14 September 2010 02:53)
Şəkil

Members
Şərhlər: 125
Nəşrlər: 17
salamun aleykum baci ve qardaslarim.Sige hagda men sohbetden her zaman calismisamki uzag durum,sebebse utaniram ve ya nese basga bir sey degil.sadece elimlizliyimdir sebeb.Allahin Quraninda aye var bu geder bilirem.ve men nagis bende kimemki hele Allahin kelamini beyenib beyenmeyimde, sad
oki qaldi menim gelbimle hereket etmeme, men indiki heyatimi sirf olarag Qurbeten Ilellah yasamaga calisiram.eybi yox qoy men dinin derininine getmisen,vahabisen damgsi ile damgalanim.bende menden narazi olsun eyb etmez,oki ALlahim mende razidirsa min bendenin meni beyenmemesi menimcun xosdur vallahi.
gelin hec vaxt "men yox" demeyek.cunki bir saat bundan sonra kimsenin nefesini gelib gelmemsine zemanetimiz yoxdur.


--------------------------
Allahim, mene bexw etdiyin nemetlerin Sukrunu derk etmekde acizem. Emellerimi sene en gozel sekilde Sukur etmeye vesile olan emellerden qerar ver. AMIN!
 
/divclear
>Şərhlər #9 Yazdıeleviyye (14 September 2010 02:57)
Şəkil

Members
Şərhlər: 80
Nəşrlər: 15
Tanishim: Rewad,sen oz bacini sige etmesine razi olarsanmi?


cavabdan evvel yaxshi fikirlesh!!!! oz qeyretini oyad!!!
 
/divclear
>Şərhlər #10 Yazdıhuseyn89 (14 September 2010 03:36)
Şəkil

Members
Şərhlər: 45
Nəşrlər: 0
SHEHADET,
tam raziyam fikir verirem allahin buyurdugu cox qanunu qebul elemirsiz ay hesenzade
 
/divclear
>Şərhlər #11 Yazdıanka (14 September 2010 03:47)
Şəkil

Members
Şərhlər: 343
Nəşrlər: 1
Allah razi olsun
 
/divclear
>Şərhlər #12 YazdıEbel_Huseyn (14 September 2010 03:54)
Şəkil

Members
Şərhlər: 104
Nəşrlər: 0
Dini anlayan her kes bilir ki hansisa fikri yurutmek ve ya inkar etmek oz aglinla (meselen:Mene ele gelir) demek batildir..Bunun ucun Quran ayesi ve ya moteber hedislerden delil getirmek lazimdir..
Men Qurandan getirirem..Istifade etdiyiniz qadinlarin mehrlerini lazimi qaydada verin, Mehr mueyyen olunduqdan sonra aranizda razilaşdiginiz şeyden otru size hec bir gunah yazilmaz. Heqiqeten Allah (her şeyi) bilendir, hikmet sahibidir. Nisa 24...Hormetli Hesenzade xanim, Allah c.c. buyurur HEC BİR GUNAH YAZİLMAZ...amma sen deyirsen ki yazilar. İndi Allahi qoyub sene nece inanim...İndi sen ve başqalari mene Qurandan delil getiri ki olmaz ve haramdir...
 
/divclear
>Şərhlər #13 YazdıAbbasiSumeyya (14 September 2010 04:00)
Şəkil

Members
Şərhlər: 125
Nəşrlər: 17
HESENZADE,
gozel bacim.inseALLAhki mene ele gelib.ama men senin Irana qarsi agresiyen var hiss etdim.niyeki? sebebi varmi?


--------------------------
Allahim, mene bexw etdiyin nemetlerin Sukrunu derk etmekde acizem. Emellerimi sene en gozel sekilde Sukur etmeye vesile olan emellerden qerar ver. AMIN!
 
/divclear
>Şərhlər #14 Yazdıhuseynim (14 September 2010 04:02)
Şəkil

Members
Şərhlər: 35
Nəşrlər: 5
Behsi bu shekilde elemek bizlere yarawmaz en azindan saytin adi muselman - dir.burda danishilanlarda exlaqimizin numunesidir.Allah razi olsun


--------------------------
Esselamu eleyke ya Eliyyebnel-Huseyni seyyidel-abidine ve qurrete eynin nazirin.
 
/divclear
>Şərhlər #15 YazdıNevvab (14 September 2010 04:03)
Şəkil

Members
Şərhlər: 268
Nəşrlər: 0
Bismillahir rahmanir rahim....
eleviyye,
HESENZADE,.....tamam teesubkeshliyi goydum qiraga.....yeri gelmiwken eleviyye,he duz deyirsen qerek qeyretimi oyadim....sen dedin men de basha dushdum....indi men sen buyurdugun kimi oldum qebul etmirem sigeni bununlada Peygemberden(e),Eli(e) ve umumen butun Imamlardan qeyretliyem 4un ki onlar sige qebul edirdi amma men bu gunden onlar kimi olmaq isemirem 4un ki menim qeyretim var.... belay .....he nese axmaq fikir oldu he??....Demek....eleviyye,siz qeyret nedir hele basha dushmemisiz....ne ise artiq bu barede yazmayacam....ne yazirsiz yazin men artiq burada cavab vermeyeceyem.....sozumude Quran ayesi ile bitirirem...Yunus suresi 41 aye ile....
"Eger seni yalan4i hesab etseler, de: Menim emelim mene, sizin emeliniz ise size aiddir. Menim etdiyim emellerin size, sizin etdiyiniz emellerin mene he4 bir dexli yoxdur!” (10:41) ".....ve umumietle bu sureni bashdan ayaqa oxusaz gozel olar...Quran oxumaqin hele he4 kese ziani olmayib...




--------------------------
Allah yolunda oldurulenleri hec de olu zenn etme! Esl heqiqetde onlar diridirler. Onlara Rebbi yaninda ruzi eta olunur.(Ali Imran:169)
 
/divclear
>Şərhlər #16 Yazdıhuseyn89 (14 September 2010 04:32)
Şəkil

Members
Şərhlər: 45
Nəşrlər: 0
HESENZADE,
insan savadsiz olanda ne olar ki?bir sheyi bilmirsense onu inkar eleme allahi gozunle gormusen?amma ona ibadet edirsen.arashdir o barede coxlu hedisler ve quran ayeleri var!
 
/divclear
>Şərhlər #17 Yazdıebelfez 313 (14 September 2010 04:40)
Şəkil

Members
Şərhlər: 58
Nəşrlər: 1
Bismillahir rahmenir Rahim!

Peygember(s.a.a.s) bize iki boyuk emanet qoyub: Qurani-Kerim ve Ehli-beyt.

Bu iki emanetden mohkem yapissaq onda butun suallarin cavabin aciq askarene tapariq.

O saxslerden olamayin ki,Peygember(s.a.a.s) son nefesinde nesihet edende, Quran bize yeter dediler.
ALLAH bizleri hidayet elesin!

Essalamu aleykum ve rehmetullahir ve berakatuh.
 
/divclear
>Şərhlər #18 Yazdıshahin_musabayov (14 September 2010 05:00)
Şəkil

Members
Şərhlər: 30
Nəşrlər: 9
Gelin Quranin askar hokmunu,14 mesumdan neql olunan hedisleri inkar etmeyin.Gelin ozumuz ozumuze muxalif olmayaq.Mute halaldir ve qiyamete kimi de halal olacaq.
 
/divclear
>Şərhlər #19 YazdıYA ALI YA HUSEYN (14 September 2010 05:04)
Şəkil

Members
Şərhlər: 22
Nəşrlər: 0
Salam Aleykum qardashlar ve bacilar bacilar.axi niye bu qeder oz fikirlermizle gedirik?konkret Aye var Nisa 24.ve moteber sehih hedisler.bu Ayenin sirf mute haqda geldiyini deyir ve Peygenber dovrunde ise hec bir qadaga olmayib.Eger kimse hansisa hedis getirse ki Peygenber qadaga edib demeli hemen hedis batildi cun Quranla duz gelmir.
Muteni ise cirkinlikle bu emeli basa dushmeden menasin anlamadan edenler edib.Hansi ki Mutenin qaydasi ve qanunu var sunneye emel ederek.
men dunen ele bu barede behs etdim.Ve hemen qardsi teref Nisa suresini oxumaga bashladi.demeli sona catdi dedim ki qardash Nisa 4 de Allah buyur Qadınlarınızın mehrlərini knl xoşluğuyla verin! Əgər onlar qəlbən, z razılıqları ilə bundan sizə bir şey bağışlasalar, onu halal olaraq, nuşcanlıqla yeyin!
ama 24 ise buyurur Sahib olduğunuz cariyələr istisna olmaqla ərli qadınları almaq da (sizə haram edildi). Allahın sizə buyurduğu hkm belədir. Bunlardan başqaları ilə, z malınızla, nikah etməklə, zinakarlığa yol vermədən, evlənməyiniz sizə ha-lal edildi. (Evləndiyiniz)qadınlardan zvq aldığınıza grə onlara, vacib buyurulmuş mehrlərini verin. Bu mehr məyyən edildikdən sonra z aranızda razılaşdığınız şeyə grə sizə he bir gnah olmaz. Həqiqətən, Allah Biləndir, Md-rikdir.

Zovaq aldigniza gore mehirlerini verin.niye bele buyuru Allah??Ama Nisa 4 de ise demir Zovq aldigniza gore,konkret suretde deyir ki Mehrilerin verin??
demeki Bu aye Muveqqeti nigah ucun gelib.Artiq behse ehtiyac yoxdu.Ve Bu ayeni nesx eliyen aye yoxdu.
 
/divclear
>Şərhlər #20 YazdıEbel_Huseyn (14 September 2010 05:16)
Şəkil

Members
Şərhlər: 104
Nəşrlər: 0
HESENZADE, men Qurandan getirdim da delil..
 
/divclear
>Şərhlər #21 Yazdıkonul.mirzeyeva (14 September 2010 05:33)
Şəkil

Members
Şərhlər: 69
Nəşrlər: 1
Sige var ve bu Allahin Quranindan bize aydindir. Artiq serhe ehtiyyac yoxdur.
 
/divclear
>Şərhlər #22 YazdıE-77 (14 September 2010 06:24)
Şəkil

Members
Şərhlər: 107
Nəşrlər: 4
SALAMALEYKUM.XAHISH EDIREM MUBAHISE ETMEYIN.""EHLI-BEYT.MOY.SU"" SAYTINDA HACI SHAHIN QARDASHIMIZ TAM ACHIQ SHEKIDE IZAHINI VERIB.ONU YUKLEYIN QULAQ ASIN,SONRA MUBAHISELIK BIR SEHV OLSA YA O MEZHEBI QEBUL ETMEYIN,YA DA "QURAN"I.ALLAH HAQQI GOREN GOZLERINIZI,HAQQI ESHIDEN QULAQLARINIZI,HAQQI DEYEN DILLERINIZI,HAQQI QEBUL EDEN UREKLERINIZE QUVVET VERSIN.
 
/divclear
>Şərhlər #23 YazdıAbbasiSumeyya (14 September 2010 06:26)
Şəkil

Members
Şərhlər: 125
Nəşrlər: 17
Sitat: E-77
ALLAH HAQQI GOREN GOZLERINIZI,HAQQI ESHIDEN QULAQLARINIZI,HAQQI DEYEN DILLERINIZI,HAQQI QEBUL EDEN UREKLERINIZE QUVVET VERSIN.

İlahi AMin!!!


--------------------------
Allahim, mene bexw etdiyin nemetlerin Sukrunu derk etmekde acizem. Emellerimi sene en gozel sekilde Sukur etmeye vesile olan emellerden qerar ver. AMIN!
 
/divclear
>Şərhlər #24 Yazdıeleviyye (14 September 2010 06:27)
Şəkil

Members
Şərhlər: 80
Nəşrlər: 15
MENIM NENEMIN ANASI EREB XANIMIYDI, KERBELADAN IDI VE 9-CU IMAMIN NESLINDEN IDI, QURANI-KERIMI OZ ANA DILINDE EREBCE OXUYURDU. BU XANIM HEMISHE DEYERDI KI, ELE BIR ZAMANA GELECEK KI, COXLARI SIGENI MURDAR BIR YOL UCUN ISTEFADE EDECEKLER!!! SENCE BU XANIM YAXSHI BILIRDI YA SEN???
SIGE OLUB PEYGEMBER (SAAS) DOVRUNDE VE MUHARIBE VAXTLARI, INDI KI ZAMANAYA AID DEYIL, CUNKU MURDARLIQ BASH ALIB GEDIR!!!
Nevvab
INSHALLAH ALLAH SENIDE SIGEYNEN UZLESHDIRSIN
 
/divclear
>Şərhlər #25 YazdıE-77 (14 September 2010 06:58)
Şəkil

Members
Şərhlər: 107
Nəşrlər: 4
eleviyye,

SENIN NENENIN QADASIN ALIM.PEYQEMBERIN (S.E.A.S.) HALALI QIYAMETE QEDER HALALDI,HARAMI DA QIYAMETE QEDER HARAMDI.KIMSE MUTENI PIS NIYYETE ISTIFADE EDIR VE YAXUD DA SHERTLERINE DUZGUN EMEL ETMIRSE ONU QADAQAN ETMEK OLMAZ KI,,,,, HER HANSI BIR INSAN HECCE RIYA UCHUN GEDIR VE YAXUD DA HARAM PULLA GEDIR. INDI KIMSE HECCI QADAQAN EDE BILERMI?
NAMAZIN RUKUSUNU ,SECDESINI ETMESEN NAMAZIN BATIL OLDUQU KIMI MUTENIN DE SHERLERI VAR.ONLARI ETMESEN MUTE OLMAZ,OLAR ZINAKARLIQ.VE BIR DE HECH VAXT ISLAMDA ZENNE QAPILMAYIN.

HER KIM QAPILAR ZENNI-GUMANA
KUFR ETMISH OLAR DINE-IMANA.
 
/divclear
>Şərhlər #26 YazdıSHEHADET (14 September 2010 09:57)
Şəkil

Members
Şərhlər: 26
Nəşrlər: 0
bu movzu bu saytda rekord qiracag bunuda men deyim , gor indi ne qeder fikir yazilacag))) wink
ay musurman eger peygenber bir weyi halal etdise qiyamete kimi hlaldi o necur olur o dovure halal etdi bu dovure haram etdi))
 
/divclear
>Şərhlər #27 Yazdıeleviyye (14 September 2010 10:04)
Şəkil

Members
Şərhlər: 80
Nəşrlər: 15
siz bir fikir verin ki, "kishiler" necede can yandirir!!! ay mashALLAH, mene maraqlidi, qarabagi almagada bele canla-bashla gederdiz??? shubhe edirem
 
/divclear
>Şərhlər #28 Yazdımeshedi ferid (14 September 2010 10:19)
Şəkil

Members
Şərhlər: 122
Nəşrlər: 0
Sigenin haram olmasini hech kim deye bilmez chunki QURANI KERIMDE buna icaze verilib nisa sureseinde deyilib achin oxuyun selefi yada ABDULVAHAB NECDININ TEREFTARLARI !!!!!
 
/divclear
>Şərhlər #29 Yazdı313_eskar (14 September 2010 11:00)
Şəkil

Members
Şərhlər: 23
Nəşrlər: 2
[b]o adam kafirdi men deyiram ayar SIYQANI HARAM DEYIRSA cunku Quran bunu halal edir ay ozun aqilli sayan mustehidlar HASANZADE KIMILARI GET OXU OZU BURDA ALIM GORSATMA EEE SEN HALALI NECA HARAM EDA BILARSAN HA MEN ACIQ YAZIRAM SOZLARI BIR QADIN EVLANIB ARINDAN AYRILIB GEDIB ZINA ELASA YAXSIDI YOXSA HALAL YOLNAN SIYQA ELAMAK??? HA SEN YAQIN ZINAYA USTUNLUYU COX VERISAN BUNUDA BIL QADININ SEHFATI KISIDAN COXDU BIRDA IRANA NE DIL UZADISAN HA IRAN BELA IRAN HELA IRAN NE PISLIK EDIB SENA IRAN DEDASIN SOZUN HALAL ELAMAYIB KI QURANIN SOZUN DEYIR DA
 
/divclear
>Şərhlər #30 Yazdı10-AA-001 (14 September 2010 11:50)
Şəkil

Members
Şərhlər: 28
Nəşrlər: 5
Buyurun Yukleyin ve dinleyin, Haci Shahinden Mute haqqinda
http://muselman.ws/2010/03/26/muveqqeti_nigah.html

Mute Nigahi- Muselman.Ws
 
/divclear
Geri. 1 2 Növbəti.


Information
Members of Guests cannot leave comments.
Saytın loqosu
WwW.MuselmaN.Ws 2007-2012. .

Materiallardan istifadə zamanı istinad vacibdir.

   
div class=/li src=image style=/a src=imageimg src=/a /div